معرفی چند ابزار مفيد وبلاگی ( شمارندهوبلاگ، نمایش PageRank گوگل)
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 56
نویسنده : مولوی

ايد از سايت pagerank.net کمک بگيريد. براي اين منظور به این آدرس رفته و کدي را که اين سايت در اختيار شما قرار مي‌دهد، در قالب وبلاگ‌تان قرار دهيد. در پايان نيز اشاره کنيم که اگر مدتي است که وبلاگ مي‌نويسيد و داراي پيج‌رنک 4 مي‌باشيد، اميدوار باشيد و به نوشتن مستمر ادامه دهيد. دست‌يافتن به پيج‌رنک 5 اصلا دور از انتظار نيست.


ابزار بعدي بلاگ‌لت است که در این آدرس قابل دسترسي است. اين ابزار براي ارسال مطالب جديد وبلاگ به ايميل بازديدکنندگان، به کار مي‌رود. ( اين ابزار را به طور کامل در هفته‌هاي گذشته و در همين ستون مورد بررسي قرار داده‌ايم )


ابزار مفيد ديگر بلاگ‌رولينگ است که در این آدرس مي‌توانيد آن را مشاهده کنيد. اين سرويس به عبارتي يک Link Manager قوي براي وبلاگ شماست. با استفاده از بلاگ‌رولينگ مي‌توانيد به وبلاگ‌هاي ديگر لينک بدهيد و از به‌روز شدن آن‌ها مطلع شويد. ( اين سرويس را نيز در هفته‌هاي گذشته معرفي کرده‌ايم )


آخرين ابزاري که در اين هفته به معرفي آن مي‌پردازيم، ابزار بسيار مفيد w.bloggar مي‌باشد. w.bloggar يک برنامه جالب براي به‌روز کردن وبلاگ به شمار مي‌رود. بدين معنا که شما ابتدا برنامه را از سايتش دانلود کرده و بر روي کامپيوتر خود نصب مي‌کنيد. سپس هر وقت که مايل بوديد مطلبي جديد در وبلاگ‌تان قرار دهيد، کافي است که اين برنامه را اجرا کرده و با حوصله مطلب خود را در اين برنامه وارد کنيد و تنظيمات دلخواه خود را نيز انجام دهيد. سپس به اينترنت متصل شويد و از طريق برنامه، آن مطلب را بر روي وبلاگ خود منتشر کنيد. بدون اينکه نياز باشد به قسمت مديريت وبلاگ خود برويد! براي دانلود کردن اين برنامه مفيد و همچنين کسب اطلاعات بيشتر به سايت wbloggar.com مراجعه کنيد. هم‌اکنون اين برنامه از سرويس‌هاي وبلاگ‌نويسي مختلفي پشتيباني مي‌کند که از مهمترين آن‌ها مي‌توان به pMachine ، WordPress ،‌ MovableType ، ‌Blogger و b2 اشاره کرد. ( يعني چنانچه شما از يکي از اين سرويس‌ها، براي انتشار وبلاگ خود استفاده مي‌کنيد، از w.bloggar نيز مي‌توانيد بهره ببريد! )


www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست

:: موضوعات مرتبط: وبلاگ نویسان , ,
:: برچسب‌ها: معرفی چند ابزار مفيد وبلاگی , معرفی چند ابزار مفيد وبلاگی , معرفی چند ابزار مفيد وبلاگی , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: